vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Satan vad segt de gick

Publicerad 2011-12-16 22:30:38 i Allmänt,

Ungefär nu har jag återhämtat mig, satan alltså de va värre än jag trodde. Va länge sen jag gjorde coopern över 12, lägg på ytterligare tid och hamna runt 13:30 så har vi dagens form. Slår ju inte ens den gamle handbollsliraren Martin Boqvist längre.

Ingen Forsberg i den gula tröjan vad jag förstod. Synd tycker jag, en bra spelare och de verkar vara en sympatisk människa. Men spel i trean lockade visst mer. Tycker dock att vi har bra täckning i truppen när det gäller spelare med liknande egenskaper, plus ett gäng juniorer som blir bättre varje träning.

Blir ett längre inlägg kring vad som hänt under frimånaden och lite tankar kring detta efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela