vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Bloggen nu personlig

Publicerad 2012-10-08 17:56:44 i Allmänt,

Säsongen är över och det blev nästan en kvaplats. En fjärdeplats efter en stark höstrush, bra jobbat av dom inblandade och dom som varit med de fyra sista när jag själv inte deltagit.

Nu kommer det alltså inte uppdateras mer om MAI utan bloggen kommer ev. leva vidare som en personlig blogg. I mitt liv väntar nu en flytt till Norrköping och med stor sannolikhet har jag spelat min sista fotbollsmatch. Har aldrig haft så mycket problem med skador som iår och skyller till stor del detta på konstgräset. Så är det att bli gammal.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela