vitainduecento

småbarnsförälder lärare fotbollstränare

Fem dagar kvar

Publicerad 2012-04-17 15:43:36 i MAI gammal 2012,

Längtan efter premiären är stor. Snart är det dags att på allvar få visa alla runt om laget hur bra vi är. Det är något iaf jag ser fram emot. 

Har tillbringat helgen med att fundera och analysera kring vad som hände mot Tranås och har väll kommit fram till att jag egentligen bara borde glömma matchen och blicka framåt. När vi dessutom igår kunde genomföra ett pass på riktigt gräs blev jag lycklig och som ett barn igen, tänk så lite som krävs för att vända allt.

Har även läst allt jag hittat om Kisa. Kommer bli tufft med tanke på att både Djerg samt Blixt gjorde årsdebut mot Slätmon i cupen vad jag förstod. Kunde inte hitta någon av dem i de tidigare laguppställningarna.

Men som sagt, fem dagar kvar. Klockan tickar ned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tobias Karlsson

Bloggar om fotboll mestadels men även familjen och annat gott som händer i livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela